Touchmagic Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: .....gud vad du är korkad vad menar du :huh: alltså, det kommer upp flera olika språk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: .....gud vad du är korkad vad menar du :huh: alltså, det kommer upp flera olika språk... exakt men får det ej att funka ändå men kanske ska gå till game och få den slipad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 samma här fast jag stampa lite i golvet när jag dundrade bas i mina data högtalare så det msåte ha skakats till. men man kan gå till game eller gamestop. kostar 40 kr hos game, tar 1 timma säger dem men en kille fixa det åt mig på 20 min :D och jag lovar alla ni andra som inte råkat ut för det. det är inte roligt när skivan som skrapas är ett 3 dagars gammalt modern warfare 2 :( tur att det funkar nu :lol: kom ihåg var försiktiga om erat xbox!!! :D Det kostar 40 kr på game och tar ca 10 min att slipa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) samma här fast jag stampa lite i golvet när jag dundrade bas i mina data högtalare så det msåte ha skakats till. men man kan gå till game eller gamestop. kostar 40 kr hos game, tar 1 timma säger dem men en kille fixa det åt mig på 20 min :D och jag lovar alla ni andra som inte råkat ut för det. det är inte roligt när skivan som skrapas är ett 3 dagars gammalt modern warfare 2 :( tur att det funkar nu :lol: kom ihåg var försiktiga om erat xbox!!! :D Det kostar 40 kr på game och tar ca 10 min att slipa... berättade detta för min brorsa som värkade intresserad ska nog göra det snart Redigerat 25 December 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.