Hoppa till innehåll

Cod 5 Map Pack

SNUFFINATOR

Rekommendera inlägg

Vi köpte just CoD 5 , och när jag satt och spelade märkte jag att dom flesta "matcherna" behöver man map pack till.

Men nu är det så att vi har 2 PS3, så om vi köper till den ena, kan man bara ha på den isåfall?

Btw, på PSstore stog allt med KR, hur får jag det till EUR?

Jag spelar inte WAW själv, men hur jag brukar skaffa penger till PS3 (Finns säkert andra sätt.)

Jag köpte guide på Elgiganten som låg i ett PS3/Skiv fodral.

Jag följde guiden för att sätta över pengarna på mitt konto.

Man behöver inte fiffla med massa bank-kort och sånt, det räcker med att man betalar på EG så räcker det.

Jag köpte senast för 200 KR, man får lika mycket pengar på kontot som man köpte guiden för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Vi köpte just CoD 5 , och när jag satt och spelade märkte jag att dom flesta "matcherna" behöver man map pack till.

Men nu är det så att vi har 2 PS3, så om vi köper till den ena, kan man bara ha på den isåfall?

Btw, på PSstore stog allt med KR, hur får jag det till EUR?

varför vill du ändra till euro?

carloking - nej du, om man köper saker med accountet så ska man ha riktiga uppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

SVAR: Min bror spelar WaW och jag köpte det och märkte exakt samma sak.

Men han hjälpte mig, han gjorde ett ny användare på mitt PS3 och sen laddade han hem dem, och då hade vi båda alla map-packets.

Alltså, så måste någon har köpt ett mappacket redan sen göra en användare på DITT PS3, då har du det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...