PH123 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Hej jag har bestämt mej för att köpa Duall Specc. Det kostar ju 1000g. Jag är i lvl 41 så det är inte särskil lätt att få ihop 1000g. (för tillfället har jag bara 90g) Hur ska jag göra för att snabbt få ihop så många G som behövs? //Ph123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 På 80 får du ihop pengar direkt. Man behöver inte dual specc på låg level, köp mount och kanske nåt grönt item på ah, mer behövs inte i din level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 21 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 okej, men jag skulle gärna vilja prova dom olika speccarna. se vem som är roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Och varför måste du ha dual spec för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Och varför måste du ha dual spec för det?Han kan inte så mycket. Det kostar 1g att byta specc första gången hos din classtrainer, och priset stiger ju oftare man byter. Med dual specc väljer du 2 olika specc som du kan byta mellan varsomhelst utanför combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 jag vet att man kan specca om hos classtrainern. Men jag vill ha duall specc helt enkelt. Är skinning ett bra sätt att tjäna pengar på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Mining är bästa gatheringprofession tror jag. Men vänta med dualspecc tills 80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg