GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Vad använder man fuskmynt till? Om sin avatar bara får innehålla 20KB hur får ni plats med allt? Om jag skapar en avatar (via photoshop) blir den klart över 100KB liksom. Hur gör ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Vad använder man fuskmynt till?Inte ett jävla skit, man donerar dem till nått gruppforum när man har mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Vad använder man fuskmynt till?Inte ett jävla skit, man donerar dem till nått gruppforum när man har mycket. man kan köpa hjul och sånt i butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Vad använder man fuskmynt till? Inte ett jävla skit, man donerar dem till nått gruppforum när man har mycket. man kan köpa hjul och sånt i butiken. Hjul som är så extremt användbara :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Vad använder man fuskmynt till? Inte ett jävla skit, man donerar dem till nått gruppforum när man har mycket. man kan köpa hjul och sånt i butiken. Hjul som är så extremt användbara :o Precis.. Borde komma mer kul saker x) ''Mod för 1 minut'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Hur gör ni för att få plats med allt i er visningsbild. 20KB är ingeting? Och varför bryter jag mot "fuskas" lagar nu för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Spara som jpeg? 20 kb räcker och blir över för en avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Spara som jpeg? 20 kb räcker och blir över för en avataråfan, jag sparar i PNG. Då fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Spara som jpeg? 20 kb räcker och blir över för en avataråfan, jag sparar i PNG. Då fattar jag. Du kan spara i formatet "PNG8". Man får bättre kvalite än jpeg och den tar mindre plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 vilken pix skulle ni rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Spara den bara som jpeg i photoshop, då får du en menyruta där du kan välja att behålla högsta kvalitet Redigerat 23 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 fast hur mycket width och height skall jag använda? Jag får dom till ner till 60KB som max, what am I doing wrong? (jävla va amatör man får vara då..:D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.