Friday Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Snart är det dags för dustins årliga julklappsutdelning! Postar då en guide här som gör att ni nog garanterat får en julklapp. Förra året fick jag b.la. en multifjärrkontroll och en HP mobil värd 5000, så det är inte precis skitsaker man får. Instruktioner: Gå in på www.dustinhome.se, klicka på julklappslänken. Registrera dig. För att få en juklapp måste man uppdatera sidan tills det kommer en röd "blomma" där det står att man ska hämta sin julklapp. Ett tips, varje julklapp kanske kommer var femte minut. T.ex. 14:15 eller 14:20. Inte 14:23 o.s.v. För att få mer julklappar gör en användare till varje familjemedlem. Tips: 1.Ladda ner autoklick 2.Ladda ner autorefresh addon till din webbläsare 3. Sätt refresh inställningen till 1 sek 4. Flytta musen till där blomman kommer att vara (kolla bild nedan) och sätt autoklick på 3 klick per sekund. 5. Umgås med din familj medans datorn automatiskt gör jobbet! http://www2.picturepush.com/photo/a/2677300/img/Anonymous/images.jpg OBS, de börjar kl 08:00 och delar bara ut klappar till 23:00. Redigerat 25 December 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Då OP inte gjorde det själv kan jag tipsa om en autoclicker och autorefresher. Autorefresher: ReloadEvery OBS! Endast för Firefox. Autoclicker: AutoClick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Julklappar till hela familjen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Har ni lyckats få tag på någon? Själv har jag fått två, ska skaffa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 (redigerat) Har fått tre, håller på med min fjärde. Sen är det bara 3 till. (stor familj ftw) Redigerat 24 December 2009 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Du skulle ha sagt ngt om att man måste skicka första paketet innan man kan få en ny, jag förlorade en >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 (redigerat) Man kan bara få 1 per person ändå. Däremot kan du ju skapa flera användare men det klassas väl som lurendrejeri/urkundsförfalskning eller vad det nu heter. Redigerat 24 December 2009 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Ah, på så vis. :/ Det orkar jag inte med. :P Mot lagen är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Man kan bara få 1 per person ändå. Däremot kan du ju skapa flera användare men det klassas väl som lurendrejeri/urkundsförfalskning eller vad det nu heter.Men paketen skickas ju till personen du registrerat, så reggar du en påhittad person funkar det ju inte precis ;) Du behöver ju legitimera dig för att hämta ut paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Vad för grejer har ni fått? Typ dyra saker eller krims krams :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Man kan bara få 1 per person ändå. Däremot kan du ju skapa flera användare men det klassas väl som lurendrejeri/urkundsförfalskning eller vad det nu heter. Men paketen skickas ju till personen du registrerat, så reggar du en påhittad person funkar det ju inte precis ;) Du behöver ju legitimera dig för att hämta ut paketet. Det står alltid i användaravtalet som man har med en sida att man bara har en användare per kund, så det är inte tillåtet ändå... Vad för grejer har ni fått? Typ dyra saker eller krims krams :PDet står bara "julklapp". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Man får veta vad man har fått när man väl har fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.