Escain Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Jag fick felmeddelandet fem gånger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Jag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Jag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen.Man fick alltid ett felmeddelande när man klickat på blomman - Varan hamnar i korgen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kom ingen vara i min korg inte D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Meh, jag missade det :( Vad fick ni för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vi fick fortfarande bara varan "Julklapp". Ingen vet vad de fått ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kom ingen vara i min korg inte D:Väntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Jag fick det antagligen efter att ha fått en julklapp. Eftersom så fort jag kom tillbaka efter autorefresher/clicker så var felmeddelandet framme, men jag hade en julklapp i korgen. Jag gjorde en användare för min mor och fortsatte efter att jag fick en, rensade kakor och allt men felmeddelande fick jag ändå <_< Kom ingen vara i min korg inte D:Väntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta. De ligger ju kvar till den 25e läste du inte vad som stod på sidan? Redigerat 25 December 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kom ingen vara i min korg inte D: Väntar du för länge försvinner den ur korgen =/ Skulle haft 4 annars =P Ena försvann innan jag hann bekräfta. De ligger ju kvar till den 25e läste du inte vad som stod på sidan? De ligger kvar till den 25e, förutsatt att julklappen fortfarande finns kvar. Bekräftar du inte försvinner varan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Min klapp låg ju kvar i 3 timmar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Palla! Jag kommer ångra den kommentaren om ni får bra saker dock ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Min klapp låg ju kvar i 3 timmar. :/Kanske var mot slutet? Jag vet ju inte hundra hur det funkar, endast vad som hände för mig. Sista rundan klockan 22 fick jag en, som försvann vid bekräftning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.