Encoder Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Tjena, Jag tänkte att vi kunde ha en tråd om lite roliga historier och skämt ;). Skulle vara roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Finns redan massa sådana här trådar. En är inte låst. Onödigt att göra fler! OnT: 1: Knack knack... 2: Vem där? 1: Ingen. 2: Ingen vem? 1: ......... ------------------------------------------------------------------------------------ En liten skämt sak innan denna tråden förmodligen låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 bellman kom åkande i en lång och brant backe på cykel på natten. en polis hoppade ut mitt i vägen och skrek: stanna i lagens namn, ni har ju inget lyse! han svarade: flytta på dig, jag har inga bromsar eller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Gustav: Pär, när kommer din fru hem från semestern om jag får fråga? Pär: 12 timmar 6 minuter och 53 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Jag har tappat min klocka,men jag kan ju alltid ringa SJ dom spårar ju ur. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Som sagt, det finns redan en massa liknande trådar, låser därmed denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg