swagzter Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Orange Box verkar hett. Team Fortress verkar as coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Orange Box verkar hett. Team Fortress verkar as coolt :D Fast köp det till PC, kommer nästan aldrig uppdateringar till xboxversionen Fick en morgonrock, t-shirtar och tröjor, Guitar hero Greatest hits, en level om wow tidning och pengar. Redigerat 25 December 2009 av Corndog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Orange Box verkar hett. Team Fortress verkar as coolt :D Fast köp det till PC, kommer nästan aldrig uppdateringar till xboxversionen Fick en morgonrock, t-shirtar och tröjor, Guitar hero Greatest hits, en level om wow tidning och pengar. Kläder från farmor? de får alltid jag. Hur mycke fick du? :) (Kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Orange Box verkar hett. Team Fortress verkar as coolt :D Fast köp det till PC, kommer nästan aldrig uppdateringar till xboxversionen Fick en morgonrock, t-shirtar och tröjor, Guitar hero Greatest hits, en level om wow tidning och pengar. Kläder från farmor? de får alltid jag. Hur mycke fick du? :) (Kr) Nepp, från mina föräldrar :P Min farmor e död så det är lite svårt... :rolleyes: Men jag fick iaf 2000kr och nåt presentkort på gamespot med 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Orange Box verkar hett. Team Fortress verkar as coolt :D Half-Life 2 -> TF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Vissa är bortskämda som fan. Jag fick 2000kr, The orange box och lite småsaker så som 2100 microsoft points... Menar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) Left 4 Dead 2 300 kr Skidhjälm Marilyn Manson´s självbiografi på engelska tre par kalsonger och en b*gig tajt tröja med urringning från min faster som jag sedan rev sönder och slängde :) Otacksamma u*g*e, tyvär så verkar folk inte tänka på att vi lever i lyx gemfört med andra människor. Även här i Sverige, hörde att vissa fick tandborstar till julklapp.. Sen så kallar du en bortskämd också, pff.. 1000kr fick jag trots att jag inte firar jul längre. Redigerat 26 December 2009 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 14k i sparkonto och 6k i hand. 4 spel till xbox (Cod MW 2, Left for dead 2, Assassins creed 2, Fifa10.) 2 xbox kontroller. ATI Radeon HD5870 2 gb (Grafikkort) Antec twelve hundred chassi med nätagg 850W. Ipod touch 64 gb. Det var allt tyvärr :( Fick mer förra året. Ipod touch 64gb? Ett HD5870? 20k? Jadu, vet inte vad jag ska säga :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 14k i sparkonto och 6k i hand. 4 spel till xbox (Cod MW 2, Left for dead 2, Assassins creed 2, Fifa10.) 2 xbox kontroller. ATI Radeon HD5870 2 gb (Grafikkort) Antec twelve hundred chassi med nätagg 850W. Ipod touch 64 gb. Det var allt tyvärr :( Fick mer förra året. Ipod touch 64gb? Ett HD5870? 20k? Jadu, vet inte vad jag ska säga :S Vissa är bortskämda som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 jag fick: calle kristianssons nya skiva very nice Hade du önskat dig den? Hursomhelst fick jag: 500 kr 500 dollar En ny handboll Hörlurar GoW2 CoD4 En bok Wax Godis Kommer inte på något mer just nu, och om ni undrar vrf jag fick dollars så är det för jag ska till New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) Jag fick : ~2000 kr. Kläder Något spel till ps3. Ny väska. Di:fi wax. Är nöjd eftersom jag inte hade önskat mig något :) Redigerat 26 December 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.