Kuddie Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Igår fick jag ju självklart AC:II och 400 Kronors PSN Card. Nu vill jag höra från er om det finns några bra spel ni rekommenderar som jag borde köpa. Helst några som ni själv har testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Igår fick jag ju självklart AC:II och 400 Kronors PSN Card. Nu vill jag höra från er om det finns några bra spel ni rekommenderar som jag borde köpa. Helst några som ni själv har testat. du kan ju köpa lite nya avatarer från littlebigplanet. om du har psp metal gear solid portable ops är kanske bra funderar på att köpa den. om du har littlebigplanet spelet till ps3 då kan du köpa nya packet. och pixeljunk shooter är ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Pixeljunk monsters Battlefield 1943 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 PS. INGA LBP SAKER. Glömde tillägga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Wipeout, helt klart... Finns ett bundle för dess expansion också. http://www.metacritic.com/games/platforms/...outhd?q=wipeout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Fat Princess. MGS1. Vagrant Story. Flower. Varför inte köpa Star Wars Battlefront 2 (!) för 199:- från PS Store? Redigerat 25 December 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fat Princess. MGS1. Vagrant Story. Flower. Varför inte köpa Star Wars Battlefront 2 (!) för 199:- från PS Store? Många förslag som e bra. Men har redan MGS1 te ps1 så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 God of War collection, kanske lite dyrt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Fat Princess <3 Testat det. Är kul! :) Kolla på Youtube innan du köper nåt. Redigerat 25 December 2009 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 God of War collection, kanske lite dyrt dock den finns ju inte på ps store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 So far köper jag Braid och Fat Princess. Lägg till CrazyKuddie på PSN så kör på FP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 det finns ett demo på Fat princess. Testa det. Testa även demot på pixeljunk monsters, :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.