NeedforSpeed Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 tjena, jo jag undrar hur man ändrar sitt ´PS3 namn som man använder till att spela online osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 tjena, jo jag undrar hur man ändrar sitt ´PS3 namn som man använder till att spela online osv det går inte byta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 okej, men ja menar hur man skaffar ett konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Hmm, gör ett nytt bara? Eller missar jag något? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 http://www.fuska.se/forum/Skaffa_Playstati...ge-t108819.html guide för att skapa ett account :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Men ett svensk är världens enklaste. Bara amerikanska man kan tänkas behöva en adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 okej men för att göra ett acc ska ja registrera mig hos playstation network?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 På din playstation 3. Gör som i guiden http://www.fuska.se/forum/Skaffa_Playstati...ge-t108819.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.