FreakyStyley Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fick 500 av min mormor och morfar och ska till elgigantens mellandgas rea imorgon. Har spanat in två spel, Modern Warfre 2 och Dragon Age: Origins. Är sugen på båda men vad ska jag köpa? Om någon har ett annat förslag så skriv gärna! (Max 400). God jul i efterskott! (wtf) Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Dragon Age: Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Hmm, kollade på Can you run it? och klarade bara Dragon Age på minimum. Men på Mw2 fick jag det bästa, ska man ha "bra" dator för att kunna njuta av Dragon Age eller är grafiken inte särskilt viktigt där? Tack för snabbt svar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Kör på Dragon Age, mw2 är kul, överskattat Annars kan du ju vänta på Mass Effect 2, fast om dragon age hamnar på minimum lär det inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Ok, ska ner på mellandags rean på Game på måndag. Köper nog Dragon Age då. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 MW2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Hmm, kollade på Can you run it? och klarade bara Dragon Age på minimum. Men på Mw2 fick jag det bästa, ska man ha "bra" dator för att kunna njuta av Dragon Age eller är grafiken inte särskilt viktigt där? Tack för snabbt svar iaf. Så länge du har en dualcore på åtminstone 2,6GHz eller högre så kommer det nog att funka bra. Om du bara har en enkärnig processor bör du satsa på MW2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Sådär, köpte Dragon Age för 348:- på Game idag. :) Tack för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.