Gäst CrazyCake Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 Tjenare! Igår så fick jag en ny mus och då fick man med en skiva med programvara. Jag stoppa in skivan men inget hände. Dock så funkade det för min bror så det kan ju inte vara skivans fel. Jag gick in på den här dator och då står det bara "DVD/CD-RW-enhet (E:)". Jag dubbelklickar där och i den mappen så ligger det inget. Sen idag så skulle jag lyssna på musik från en skiva som alltid har funkat på min gamla dator, och nu händer det same shit. Men vissa skivor funkar som cs, lite andra spel. Va fan är felet? Citera
LeetrN Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 ladda ner från tillverkaren i stället Citera
zkAro Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Precis samma sak med min dator ibland, ibland läser den, ibland inte... Dock löser jag ofta problemen på något sätt, kan bara inte komma ihåg hur :o Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Key, Alltså vill gärna lösa detta! Det börjar bli riktigt jobbigt. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 28 December 2009 Rapport Skrivet 28 December 2009 Musen funkar ändå, Men jag vill kunna läsa alla sorters skivor. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.