break8 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 hej jag vill veta vad serie nummret till counter strike är för jag har lånat ut mitt counter strike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Den har väl inget serienummer? man behöver väl däremot serienummer till steam :P Går väl inte att låna ut :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 1. Det är olagligt att fråga om CD keys. 2. Jag har aldrig behövt ange CD key när jag installerat Cs (1.6)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 1. Det är olagligt att fråga om CD keys. 2. Jag har aldrig behövt ange CD key när jag installerat Cs (1.6)... Han menar när man ska sätta in det på steam. OnT: Köp ett nytt, Asbilligt på steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
break8 Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 ok tack för inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 ok tack för ingetVad fan tror du vi ska ge dig?Det är otroligt svårt att få en Cs key till steam på internet. Gå och köp det p8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 E du sjuk eller??? "Tack för ingen ting" Vad ska man göra köpa ett nytt spel till dig eller? Om vi ger dig en CD key kan ju inte vi använda den läs och googla på det du !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Har ett ovacbannat cs 1.6 konto med cz. Vad får jag för det? För jag tänker inte ge dig gratis om du tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Tack för inget? Du kan fan ta och köpa ett. 100kr. Har du inte råd med det? Snåla jävel -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 §3.7 Låser tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg