krydda Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Vilket av dom här tycker ni jag ska välja? XFX Radeon HD 5770 eller ATI Radeon HD4850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Beror på vad du gör på datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Beror på vad du gör på datorn :) Jag fick CoD:MW2 i julklapp, o då behöver jag ett bättre grafikkort för att det ska fungera. så, vilket av dom skulle du tagit? just nu har jag en ATI Radeon x1200 series Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Beror på vad du gör på datorn :) Jag fick CoD:MW2 i julklapp, o då behöver jag ett bättre grafikkort för att det ska fungera. så, vilket av dom skulle du tagit? just nu har jag en ATI Radeon x1200 series Jag skulle tagit HD5770 då den känns lite mer framtidssäker och drar betydligt mindre ström, dessutom har den directx11, nackdelen är ju att den inte är lika kraftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Beror på vad du gör på datorn :) Jag fick CoD:MW2 i julklapp, o då behöver jag ett bättre grafikkort för att det ska fungera. så, vilket av dom skulle du tagit? just nu har jag en ATI Radeon x1200 series Jag skulle tagit HD5770 då den känns lite mer framtidssäker och drar betydligt mindre ström, dessutom har den directx11, nackdelen är ju att den inte är lika kraftig. ok :P det kommer inte vara en så stor skillnad som man märker iaf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 5770 är väl bättre, om man går efter de priserna så är 5770 mest prisvärd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 5770 är väl bättre, om man går efter de priserna så är 5770 mest prisvärd också. ok, jag tror jag ska köpa den då :) tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 En fråga till, Jag har en ATI radeon x1200 series nu.. Hur vet man att HD 5770 passar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Redigerat 28 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Alla grafikkort idag passar i PCI-E portar, jag hade en gammal dator med x600 och den hade en PCI-E port. Googla och ladda ner cpu-z om du vill säkerhetskolla så du har en PCI-E port. Ok, tack :) fast fattar inte riktigt cpu-z var ser man att den klarar pci-e? Redigerat 28 December 2009 av krydda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 XFX Radeon HD 5770 rekommenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.