CHORDAZBA Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Såvida inte alla gruppens medlemmar satt och gjorde den tillsammans eller om upphovsrätten skriftligen har överlåtits till samtliga medlemmar. Ja? vart vill du komma? Att upphovsrätten tillhör upphovsmannen om den inte genom ett avtal överlåts. Eftersom jag antar att ni inte orkar hålla på med avtal så har inte Kattgruppen någon gemensam upphovsrätt. Inte för att det spelar någon roll alls... Som sagt, upphovsmannen gav den till alla KGs medlemmar, dom som är utanför KG ska inte få använda den, då ska dom fanimig inte använda den. Punkt fucking slut, ska ni fortsätta diskussionen istället för att låsa den så be my guest, men ni ser jävligt dumma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Såvida inte alla gruppens medlemmar satt och gjorde den tillsammans eller om upphovsrätten skriftligen har överlåtits till samtliga medlemmar. Ja? vart vill du komma? Att upphovsrätten tillhör upphovsmannen om den inte genom ett avtal överlåts. Eftersom jag antar att ni inte orkar hålla på med avtal så har inte Kattgruppen någon gemensam upphovsrätt. Inte för att det spelar någon roll alls... Som sagt, upphovsmannen gav den till alla KGs medlemmar, dom som är utanför KG ska inte få använda den, då ska dom fanimig inte använda den. Punkt fucking slut, ska ni fortsätta diskussionen istället för att låsa den så be my guest, men ni ser jävligt dumma ut. Du har inte läst alls vad jag har skrivit, eller hur...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Såvida inte alla gruppens medlemmar satt och gjorde den tillsammans eller om upphovsrätten skriftligen har överlåtits till samtliga medlemmar. Ja? vart vill du komma? Att upphovsrätten tillhör upphovsmannen om den inte genom ett avtal överlåts. Eftersom jag antar att ni inte orkar hålla på med avtal så har inte Kattgruppen någon gemensam upphovsrätt. Inte för att det spelar någon roll alls... Som sagt, upphovsmannen gav den till alla KGs medlemmar, dom som är utanför KG ska inte få använda den, då ska dom fanimig inte använda den. Punkt fucking slut, ska ni fortsätta diskussionen istället för att låsa den så be my guest, men ni ser jävligt dumma ut. Du har inte läst alls vad jag har skrivit, eller hur...? Missquota, sorry, gäller inte bara dig.Inlägget är för att stoppa mer skitsnack i tråden. Jag har sagt mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.