Laserturken Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Jag är nu på min gamla dator som inte går och spela något på, men min vanliga dator är pajad. Jag spelade bara och plötsligt så stängdes av skärmen, men inte datan och nu när jag försöker starta den sätter inte skärmen på, det är inget fel på skärmen för vi har prövat med en annan skärm. Snälla hjälp? Behöver jag köpa något till datorn? Vi hade tänkt skicka den till MediaMarkt imorgon, där vi köpte den vi köpte den 1 år sen och hade 3 års garanti. Och jag behöver hjälp från er :') Jag är en ''datanörd'', så detta kan vara en fel som ni lätt vet, för jag vill inte lämna in datorn och vänta i några veckor så att jag missar hela jullovet för ett litet fel... Tack för att ni läste hela mvh PouyaShirin Snabba svar tack :) Citera
WASD Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Om du har garanti ska du låta MediaMarkt ta hand om det. Ett sånt här fel kan bero på många saker, gjorde du något speciellt när det hände? Citera
Laserturken Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Skrivet 27 December 2009 Japp jag har 2 års garanti kvar. Jag såg på en youtube film då.. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Japp jag har 2 års garanti kvar. Jag såg på en youtube film då.. Det har hänt, Youtube smyger in virus i alla videos!!! Jag rekommenderar att du lämnar datorn på reparation. Citera
Laserturken Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Skrivet 27 December 2009 1 år sen hade jag en dator och det hände samma sak men jag hade ingen garanti, jag tror det är något jag behöver köpa till datorn.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.