JonteFire2 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Visste inte i vilket forum jag skulle skriva detta i så jag bara tog något... Vad tycker ni att jag ska köpa? Nintendo Wii eller Xbox 360? Detta har varit ett väldigt svårt val så vill gärna ha lite tips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Wii.Varför tycker du att jag ska köpa wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Xbox 360 då det överlag finns bättre spel till den konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Vänta.. ska göra en omröstning då det är lättare för mig att se vad som är bäst.. Någonj Moderator får gärna låsa denna tråd eftersom jag har gjort en omröstning istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Det enda problemet med Wii är priset på spelen, nästan dyrare än konsolen själv.. Men fortfarande är 360 mer frestande, man tröttnar inte lika lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Vad gillar du för spel? Det är det som avgör, inte vad som är bäst. Redigerat 28 December 2009 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Vad gillar du för spel? Det är det som avgör, inte vad som är bäst.Nja vene..Jag gillar faktiskt inte action så mycket och det är väll det mesta som finns till 360? Nintendo Wii verkar lite roligare för man rör sig mer liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Alla spel som kommer till wii är väl från Nintendo? Dem gör faktis bra spel, iallafall Zelda, Mario kart, Super mario wii nånting sånt hette den. Jag tycker du ska köpa wii, jag tänker skaffa det snart :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Alla spel som kommer till wii är väl från Nintendo? Dem gör faktis bra spel, iallafall Zelda, Mario kart, Super mario wii nånting sånt hette den. Jag tycker du ska köpa wii, jag tänker skaffa det snart :iluvff: Det är ju från nintendo + lite till.typ harry Potter och Guitar hero t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 360 är ju mest fps. Om du gillar lite "barnsligare" spel så välj då Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Det enda problemet med Wii är priset på spelen, nästan dyrare än konsolen själv.. Men fortfarande är 360 mer frestande, man tröttnar inte lika lätt.Är det ett faktum? :rolleyes: Jag tröttnade på mitt 360 efter en månad eller så, bortsätt från tales of vesperia har den ohyggligt dåliga spel om man räknar bort fps och multi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.