najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Det är en XP och märket är DELL så jag hittade inte felsäkert läge med kommandotolk. Men på min dator med VISTA och märket är ACER så hittade jag det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 håll in påknappen så den stängs av sen så kommer det upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Funkar inte de heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Innan du börjar formatera om så skadar det inte att testa om du har råkat klicka ur "Visa skrivbordsikoner" och klickat i "Dölj aktivitetsfältet automatiskt" eller bara dragit ned den tills den inte blir synlig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Innan du börjar formatera om så skadar det inte att testa om du har råkat klicka ur "Visa skrivbordsikoner" och klickat i "Dölj aktivitetsfältet automatiskt" eller bara dragit ned den tills den inte blir synlig igen. FORMATERA OM HELA JÄVLA SKITEN BARA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Det är en XP och märket är DELL så jag hittade inte felsäkert läge med kommandotolk. Men på min dator med VISTA och märket är ACER så hittade jag det^^Förvånar mig inte. Dell brukar mixtra med saker hit och dit. Min kusin har däremot en 7 år gammal Dell-dator som hade "felsäkert läge med kommandotolk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Fixat nu. Drog in ett nytt windows de va lika bra ;) Men tack för alla svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.