Ewelai Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Jag ska köpa ett nytt Nintendo DS nu, för att slippa dela med min Syster, men jag undrar att om jag spelar ett spel på min nya konsoll, kommer de gamla filerna att vara kvar då? Alltså sparas det på Konsollen eller Spelet? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Sparfilerna för DS-spel sparas på själva spelet, men sparfiler för DSi-Ware sparas på DSi-konsolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewelai Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Sparfilerna för DS-spel sparas på själva spelet, men sparfiler för DSi-Ware sparas på DSi-konsolen. Så om jag köper ett DS Lite (Mitt gamla är ett vanligt gammalt DS ) Så kommer helt nya Sparfiler? Förlåt om jag är rätt trög, men inte direkt någon expert på sådant här x') Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nej, det sparas bara på spelkortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewelai Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nej, det sparas bara på spelkortet Va? Jag fattar inte, kommer jag få nya filer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nej, du kommer att ha kvar samma filer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg