luciferius Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 99z kolla blipville där finns många i 8 års ålderns min lilla syrra är 8 hon kör där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Äh, jag lirade 1.5 när jag var i din ålder. Du kan ju alltid börja med det. Eller så tar du Blipville, Habbo eller Runescape. Jag rekommenderar inte Runescape dock eftersom jag tror du kan för lite engelska för att förstå dialoger och quests. Spela helst svenska spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Travian fast tror ej det är mmorpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 sök på mmorpg på jesper.nu !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.