I'm a little paladin , short and stout
Here is my hammer , here is my mount
When i get in combat , i run out
Pop up my bubble and heartstone out
I'm a little paladin , short and stout
Here is my hammer , here is my mount
When i get in combat , i run out
Pop up my bubble and heartstone out
↗ till inläggetDet ska ju vara belfs som är gay :(Jingle Bells Night elves smells, Dwarves can go to hell, Gnome cast spells but hit themselves and Humans are so gay hey!
Alla kör fel här är den bästa!
Jingle bells Undead smells, Taurens run away, Trolls are noobs and Orcs have boobs aaand Blood elfs are just gay HEY!
Your mom is my mount!
If I say retard what do you think off?
the tanks I get grouped with thanks to the lfg system.
Dessa små skämt postades upp på blizzards forum innan tbc kom, så de har hängt med ett tag.
Rogues do it from behind
Paladins uses protection
Warriors just charges
Warlocks summons his friends
Priests watches and helps
Shamans uses toys
Hunters aims for the head
Druids likes it naturally
minns inte vad som ska stå efter mages dock.
Kan vara svårt för de yngre på forumet att förstå skämten, vilket antagligen är lika bra. :P
↗ till inlägget;| förstår vad du menar när jag fick tänka en stundDessa små skämt postades upp på blizzards forum innan tbc kom, så de har hängt med ett tag.
Rogues do it from behind
Paladins uses protection
Warriors just charges
Shamans uses toys
Kan vara svårt för de yngre på forumet att förstå skämten, vilket antagligen är lika bra. :P
Hah, samma.
Lol. Nu fattar jag...
↗ till inlägget↗ till inlägget;| förstår vad du menar när jag fick tänka en stundDessa små skämt postades upp på blizzards forum innan tbc kom, så de har hängt med ett tag.
Rogues do it from behind
Paladins uses protection
Warriors just charges
Shamans uses toys
Fårstod efter första meningen :P. Jag tror nog alla förstår skämten :)
nää inte alla direkt, dom som är registrerade som p8 och p9 på detta forum förstår nog inte
fast dom kan nog inte engelska så du har nog rätt i det
↗ till inläggetSämsta, kor är däggdjur, dom lägger inte ägg.. -.-'↗ till inläggetJingle Bells Night elves smells, Dwarves can go to hell, Gnome cast spells but hit themselves and Humans are so gay hey!
Jingle bells Undead smells, Tauren laid an egg, mount broke down- infront of town, and ganker got away!
Tauren betyder inte ko^^.
↗ till inlägget↗ till inläggetJingle Bells Night elves smells, Dwarves can go to hell, Gnome cast spells but hit themselves and Humans are so gay hey!
Jingle bells Undead smells, Tauren laid an egg, mount broke down- infront of town, and ganker got away!
Sämsta, kor är däggdjur, dom lägger inte ägg.. -.-'
men dom ser ut som kor/tjurar
↗ till inläggetDessa små skämt postades upp på blizzards forum innan tbc kom, så de har hängt med ett tag.
Rogues do it from behind
Paladins uses protection
Warriors just charges
Shamans uses toys
jag är en "Yngre", men jag fatta skämtet. men som sagt, man måste tänka lite grann.
↗ till inlägget↗ till inläggetJingle Bells Night elves smells, Dwarves can go to hell, Gnome cast spells but hit themselves and Humans are so gay hey!
Taurens är baserade http://sv.wikipedia.org/wiki/Minotauros
Ännu värre, taurens är två däggdjur, nu lägger dom definitivt inget ägg.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...65698&sid=1
/\ din mamma skämt, några är ganska roliga
Mages do it in a blink btw
Inte riktigt ett "skämt" i text, men på MMO-Champion diskuterades det hur WoW: Cataclysm login-skärmen skulle se ut, och alla började lägga in en massa fåniga (d.v.s roliga) Paint bilder.
Här var mitt bidrag, baserat på ett seriöst försök som gjordes strax efter BlizzCon 09:
http://img14.imageshack.us/img14/502/wooohoooo2.jpg
Glöm det, såg att skämtet finns i tråden.
Ännu värre, taurens är två däggdjur, nu lägger dom definitivt inget ägg.
såklart dom inte gör. har du nånsin sett en tjur lägga ett ägg? tror inte det
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in