Touchmagic Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Haha, klockrent xD Hur får man "Stuck to You"? Rank 46 nu. Träffa nån med Semtex X antal gånger tror jag 15 gånger ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Haha, klockrent xD Hur får man "Stuck to You"? Rank 46 nu. Träffa nån med Semtex X antal gånger tror jag 15 gånger ^^ Okej, najs. Blir nog rank 70 igen till helgen, skolan är inställd nu torsdag och fredag på grund utav rasrisk (pussies). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Haha, klockrent xD Hur får man "Stuck to You"? Rank 46 nu. Träffa nån med Semtex X antal gånger tror jag 15 gånger ^^ Okej, najs. Blir nog rank 70 igen till helgen, skolan är inställd nu torsdag och fredag på grund utav "ras"risk (pussies). rasister!jag satte dit "" i din text ^^ Redigerat 24 Februari 2010 av NoSight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 någon som vet hur man får titeln my little pwny? jag fick den helt random efter en match utan att veta vad jag hade gjort, så nu tjatar min polare på mig att berätta hur man får den. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 någon som vet hur man får titeln my little pwny? jag fick den helt random efter en match utan att veta vad jag hade gjort, så nu tjatar min polare på mig att berätta hur man får den. ^^ Döda tio motståndare med ett ljuddämpat vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 någon som vet hur man får titeln my little pwny? jag fick den helt random efter en match utan att veta vad jag hade gjort, så nu tjatar min polare på mig att berätta hur man får den. ^^ Döda tio motståndare med ett ljuddämpat vapen? efter man har prestigat, man kan inte få den innan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Rank 2-53 på 360 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Första prestige rank 61 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 någon som vet hur man får titeln my little pwny? jag fick den helt random efter en match utan att veta vad jag hade gjort, så nu tjatar min polare på mig att berätta hur man får den. ^^ Döda tio motståndare med ett ljuddämpat vapen? efter man har prestigat, man kan inte få den innan ^^ Justja. Det är så med alla vapens titles också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 någon som vet hur man får titeln my little pwny? jag fick den helt random efter en match utan att veta vad jag hade gjort, så nu tjatar min polare på mig att berätta hur man får den. ^^ Döda tio motståndare med ett ljuddämpat vapen? efter man har prestigat, man kan inte få den innan ^^ Justja. Det är så med alla vapens titles också. jepp, men inte mastery titeln, den kan man få närsomhelst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Känns som ni börjar gå liiiite off-topic... Är rank 2-56 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Är på rank 70. Vet ej om jag ska gå Prestige. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg