Raptomex Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jo? Det finns väll några i Wildy röda alltså, WUUT? Eller dom kanske inte är drakar?Ja, red dragons finns i lvl 37 wildy, som jag skrev, men det är member only. Dem finns inte där på f2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jo? Det finns väll några i Wildy röda alltså, WUUT? Eller dom kanske inte är drakar?Ja, red dragons finns i lvl 37 wildy, som jag skrev, men det är member only. Dem finns inte där på f2p. dom han tänkte på är nog greater demons i lv 48 wildy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Jo? Det finns väll några i Wildy röda alltså, WUUT? Eller dom kanske inte är drakar? Ja, red dragons finns i lvl 37 wildy, som jag skrev, men det är member only. Dem finns inte där på f2p. dom han tänkte på är nog greater demons i lv 48 wildy Ja demoner ja, Fel av mig x) Redigerat 2 Januari 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg