Dave37 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Det finns ingen IP-ban! It's all in the cookiez. Rensa all sparad data i webbläsaren (Cookies, temp, sparade lösen etc) så går det att komma åt sidan igen. Fel, var så förut men inte längre. nu hjälper det inte att rensa cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Bump. Är det någon som vet varför Luxaxix blev bannad? Var det för hans "Årets P12" tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Korrekt, går igenom proxy med ett lånat konto. Det går inte att gå in med proxy på Fuska.se om man är bannad, jag försökte göra det när jag var "bannad" eller jag sa åt Admin att ta bort mitt konto, och det gick inte. Det sägs "Du har inte tillgång till den här funktionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Då använder du en dålig/Fel sorts proxy. Det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.