Getingen Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag undrar omk man kan spela multi player på gta iv x-360 utan att man spelar online alltså med en kompis?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 nej det kan man inte, tycker det är dåligt att man inte kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Det går men bara det att du måste skaffa 2 xbox360 med xboxlive och 2 kontroller sen går ni och sätter er vid var sitt xbox letar upp en server som är tom och så joinar båda den och så börjar ni spela B) det vad vad jag kunde komma på Redigerat 2 Januari 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det går men bara det att du måste skaffa 2 xbox360 med xboxlive och 2 kontroller sen går ni och sätter er vid var sitt xbox letar upp en server som är tom och så joinar båda den och så börjar ni spela B) det vad vad jag kunde komma på ''Bara'' :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det går men bara det att du måste skaffa 2 xbox360 med xboxlive och 2 kontroller sen går ni och sätter er vid var sitt xbox letar upp en server som är tom och så joinar båda den och så börjar ni spela B) det vad vad jag kunde komma på ''Bara'' :_ ja det var den enda lösningen jag kunde komma på :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det går men bara det att du måste skaffa 2 xbox360 med xboxlive och 2 kontroller sen går ni och sätter er vid var sitt xbox letar upp en server som är tom och så joinar båda den och så börjar ni spela B) det vad vad jag kunde komma på ''Bara'' :_ ja det var den enda lösningen jag kunde komma på :visslar: Me too :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg