Crazy_Geting Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 PS2 har dom bästa spelen halo är ett skitspel! :new_2gunsfiring_v1: :new_blowingup: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 PS2 har dom bästa spelen halo är ett skitspel! :new_2gunsfiring_v1: :new_blowingup:[/quote då har du inte spelat halo precis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 PS2 har dom bästa spelen halo är ett skitspel! :new_2gunsfiring_v1: :new_blowingup: Du gillar visst bara sportspel, du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 va *** e detta för tråd!? bara en bråk tråd alla tycker ju olika ffs! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 va *** e detta för tråd! Bara en massa onödigt bråk!!! alla tycker ju olika ffs :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 va *** e detta för tråd! Bara en massa onödigt bråk!!! alla tycker ju olika ffs :| ursäkta för att jag gjorde 2 inlägg jag såg inte att mitt första inlägg hamnade på sida 2 så jag gjorde ett till...sorry :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 trögis så skriver du en till efter dom helt onödiggt ! SPAMMARE!!! DU TA BORT DOM DÄR 2 INLÄGGEN GENAST NU / I I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 va *** e detta för tråd! Bara en massa onödigt bråk!!! alla tycker ju olika ffs :| ursäkta för att jag gjorde 2 inlägg jag såg inte att mitt första inlägg hamnade på sida 2 så jag gjorde ett till...sorry :lol: Då man har gjort 2 inlägg efter varandra kan man väl ta bort det andra... om jag inte minns helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musse Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Ja tycker att båda är lika bra men på olika saker T.e.x X-BOX har bättre grafik och laddar snabbare Men kontrolen är svårare till olika fightning spel Ja tycker att Gun Valkyrie rockar till X-BOX 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 PS2 är bättre erkänn!!!!! :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Skälv så Tycker jag att Gamecube e det bästa Fast jag måste erkänna att Xbox facktist bättre en PS2 och Gamecube, Xbox och Game cube e bättre en PS2 fast det e bara det att PS2 har blivit populärare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crazy_Geting Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 men asså... gamecube suger åxå (vissa spel t.ex zelda å sån skit..)... men ps2 har mer spel, roligare spel, ja kan hålla me om att xbox laddar snabbare på vissa spel... men ja tycker fortfarande att ps2 är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg