Hoppa till innehåll

Playstation 2 är bättre..


Crazy_Geting
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

FEL!!! Gamecube o x-box är lika bra! Ps2 är på en HELT annan nivå, LÄGRE!!!

 

Jag håller med. Xbox och gc är bättre än ps2. Dessutom gillar jag inte de flesta spelen till ps2. Jag tycker att xbox har bättre spel också.

 

Ännu en som håller med mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FEL!!! Gamecube o x-box är lika bra! Ps2 är på en HELT annan nivå, LÄGRE!!!

 

Jag håller med. Xbox och gc är bättre än ps2. Dessutom gillar jag inte de flesta spelen till ps2. Jag tycker att xbox har bättre spel också.

 

Ännu en som håller med mig!

 

Just det! Jag kan rabbla upp flera stycken anledningar för att ps2 är mycket sämre än xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öhh? Hur många det en är som tycker så, spelar det ingen roll, eftersom ni inte vet vad ni snckar om..

 

Secred, säg några anledningar, jag ska allt avgöra om det är nåra anledningar eller ej, och då ska det inte va nåt om din åsikt, nåt som du säger stämmer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öhh? Hur många det en är som tycker så, spelar det ingen roll, eftersom ni inte vet vad ni snckar om..

 

Secred, säg några anledningar, jag ska allt avgöra om det är nåra anledningar eller ej, och då ska det inte va nåt om din åsikt, nåt som du säger stämmer..

 

Xbox har inbyggt minne som inte ps2 har, dåligare DVD, dålig grafik, bara två uttag till kontrollerna (kostar att skaffa så man kan köra flera), långa laddningstider, ps2 har 294.912 MHz´vilket är mindre än häften av xbox, ps2 har bara 32 MB, ps2 kostar ju mycket mer än xbox fast det är 2 år äldre och det tycker jag är dåligt faktiskt. Mer kan jag inte komma på just nu... 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Långa laddningstider? När man startar upp? Knappast, man har ju tid på sig att välja spel och så.. Sparade filer m.m. Och det är inte alltid dåligare grafik på PlayStation 2, absolut inte. Och att PlayStation 2 har minneskort istälelt för inbyggt, det är bra! Så kan ingen annan gå in på det, man har ju sitt eget minnes kort alltså.. Och varför PS2 kostar mer - det är bättre ;) Dessutom är PLayStation 2 främst i spelutbudet i vissa tävlingar, och det är ju sant..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DWIGHT X

om du kom hit för klaga på XBOX och säga PS2 e bättre så har du kommit

fel här DISKUTERAR man XBOX inte klagar! :1_gryfire: :new_squarecycle: :new_ukliam2: :new_2gunsfiring_v1:

 

 

 

 

PS.halo e bäst!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...