Hoppa till innehåll

I Behov Av Webbhotell Med Domännamn - Gratis?

Gäst Diskmedel

Rekommendera inlägg

• Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Diskmedel

Kan jag få en kod? jag hjälper 2fjsk osv med ett forum så då kan jag ge han det :)

Vi vill gärna bli lite mer avancerande :)

http://spelnyheter.webbland.se

Du har varit med och frågat om en kod tidigare, så du får en skickad via PM. :)

Skulle behövt en kod!

Jag har en sida på gång, som skulle behöva en riktig domän! :D

Har du någon över 16 med möjligheten att registera denna åt dig?

Jag har en hemsida som behöver en domän.

Vi förbättras hemsidan varje dag och försöker göra den så bra som möjligt, och för att kunna växa mer så behöver vi en bättre domän som då får folk att locka dem dit.

Har ni möjligtvis sidan uppe för tillfället?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Bra :), hur länge gäller dessa rabattkoder?

Du måste registrera via länken senast den 7/7 2010. Sedan har du som sagt webbhotellet gratis i 1 år, innan du får avgöra om du vill betala vidare för att behålla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare,

18-åring reporting in. Har stor erfarenhet av webben, och från och till ägt diverse domäner och webbhotell - vars projekt dessvärre skrotats pga tidsbrist. Nu är inte tiden längre ett problem, och ekonomin är det som nu istället sätter stopp. Vore väldigt intresserad av en kampanjkod, med andra ord.

Sen så fyller jag ju år idag, och du vill ge mig en present, right? http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_post_icons/icon12.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Tjenare,

18-åring reporting in. Har stor erfarenhet av webben, och från och till ägt diverse domäner och webbhotell - vars projekt dessvärre skrotats pga tidsbrist. Nu är inte tiden längre ett problem, och ekonomin är det som nu istället sätter stopp. Vore väldigt intresserad av en kampanjkod, med andra ord.

Sen så fyller jag ju år idag, och du vill ge mig en present, right? http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_post_icons/icon12.gif

Man får väl ta och gratulera på födelsedagen! Din beskrivning låter förövrigt som en kopia av mig, bortsett från att jag inte fyller år idag. Och bara det är ju självklart värt en kod. Kolla PM så bör det dyka upp en kod där om ett litet tag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Verkar vara lite sent ute, men jag skulle vara grymt tacksam om jag fick en kod :) Varit nära att köpt riktigt länge nu!

Du är inte sent ute. Jag såg till att få ett par koder den här gången. :) Men har du något projekt att lägga ut, och någon över 16 med möjligheten att registrera det åt dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...