Banish Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Självklart skulle jag också ge en annonsplats, om det så önskas. Jag kom inte på så mycket om vad jag kunde skriva om, men ja.. jag programmerar varje dag i princip. Åt företag och privatpersoner. Har du ingen egen fantasi? :rolleyes: Hur mycket trafik har du på din portfolio? Jag har ju inte någon portfolio, dock en sida som inte är uppe, men en gång var den.Genomsnitt 100 besökare om dagen, 4500 besökare totalt Unika besökare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilforstore Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Emilforstore; Statistiken kommer ifrån? vilket verktyg? Är det unika besökare?Unika, självklart.Men allt har minskat nu pga inaktivitet. susnet.net/tjanster, enkelt och snabbt. Egen kodad skulle fixats, men inte lönt. Nej nu ska jag dra iväg :) Redigerat 24 Juni 2010 av emilforstore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Möjligen någon kod över till min kusin? han kan php och css lite html tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xRobinx Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej, Verkar som att några har försökt få tag i mig på msn, men jag hade fullt på msn så jag kunde tyvärr inte acceptera er, dock har jag nu rensat. Så skickar ni igen så ska jag acceptera! Någon Tim@något.. bla. Mvh, Robin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej, Verkar som att några har försökt få tag i mig på msn, men jag hade fullt på msn så jag kunde tyvärr inte acceptera er, dock har jag nu rensat. Så skickar ni igen så ska jag acceptera! Någon Tim@något.. bla. Mvh, Robin. Det är jag som är i farten, men skickade en ny inbjudan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xRobinx Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Diskmedel; okej! det verkar krångla lite så jag försöker lägga till dig istället. Mvh, Robin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 De sista koderna är nu utdelade! 20-30 personer har fått sina gratis webbhotell, och förhoppningsvis så kommer det en hög koder i vinter igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 De sista koderna är nu utdelade! 20-30 personer har fått sina gratis webbhotell, och förhoppningsvis så kommer det en hög koder i vinter igen. Man får tacka så hemskt mycket för kod, det har hjälpt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Tack så hemskt mycket. Diskmedel!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Bara för att jag känner mig glad idag så delar jag ut 5 koder till. Först till kvarn som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Skulle gärna ta en. Anledning kan du se några inlägg upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Ställer mig gärna i kö ifall du skulle få fler koder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.