woody Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 (redigerat) Får jag använda ditt kreditkort så är det helt ok för mig!Idiot.Fick också mail om faktura, funderar på om jag ska fortsätta betala eller om jag ska säga upp det. :)Var du tvungen att ge dom ditt kreditkort? ;| De skickar ju fakturan till din address så du hade ju kunnat använda Skogsvägen 1 för att slippa dyra fakturor och abonnemang. Redigerat 13 April 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Var du tvungen att ge dom ditt kreditkort? ;| De skickar ju fakturan till din address så du hade ju kunnat använda Skogsvägen 1 för att slippa dyra fakturor och abonnemang.JAA!!! Vi gör så överallt så får vi massa massa gratis :rambo: Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 JAA!!! Vi gör så överallt så får vi massa massa gratis :rambo::_ :_ :_ :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.