Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vilken tid är eran bästa på Modern Warfare 2, The Pit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vilken tid är eran bästa på Modern Warfare 2, The Pit? Så bra att jag fått två stjärnor iaf xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Under 25 sec iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vilken är The Pit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vilken är The Pit?Den första, då man skjuter på terrorister, men får inte träffa civila. Jag har iallafall tre stjärnor, men kommer inte ihåg tiden och orkar inte kolla just nu. Jag tror det var 31,6 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) jag fick 31 sec, men för att jag hadde bra accuarcy och inte sköt civila etc. så fick jag typ 27 sec. Redigerat 7 Januari 2010 av kratzz17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag fick 31 sec, men för att jag hadde bra accuarcy och inte sköt civila etc. så fick jag 24 sec.Va? Jag får inga avdrag. Fuskar ni, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 32.75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 min bästa tid är nåt på 27 sekunder, med pistol xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Runt 26Sec. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Aha. Den har jag 3 stjärnor på. Tiden vet jag inte riktigt. Men jag använde 2 pistoler, medans den andra använde en pistol och något annat :P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Aha. Den har jag 3 stjärnor på. Tiden vet jag inte riktigt. Men jag använde 2 pistoler, medans den andra använde en pistol och något annat :P..31.43 sekunder. Offtopic: Akimbo huh? Jag älskar akimbovapen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg