Musten Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag fick med i min julklapp som jag fick av Dustinhome en liten kod så att man kan låsa upp addonet Elite Units of the West till Empire: Total War. Då jag redan har köpt addonen för länge sen, så kan jag lika gärna ge bort den. Ni får den såklart helt gratis. Om du fortfarande spelar Empire: Total War och skulle gärna vilja ha den så är det bara att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag fick med i min julklapp som jag fick av Dustinhome en liten kod så att man kan låsa upp addonet Elite Units of the West till Empire: Total War. Då jag redan har köpt addonen för länge sen, så kan jag lika gärna ge bort den. Ni får den såklart helt gratis. Om du fortfarande spelar Empire: Total War och skulle gärna vilja ha den så är det bara att skriva. Jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag spelar Empire: Total War ganska mycket, så hade uppskattat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Jag skulle gärna kunna ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) jag vill gärna ha den, jag heter evokia på steam med. jag tar med en liten bild också. jag spelar rätt mycket, är för tillfälet nära slutet på road to independence, kan man köra som usa när man slagit kampanjen? Redigerat 2 Januari 2010 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag fick med i min julklapp som jag fick av Dustinhome en liten kod så att man kan låsa upp addonet Elite Units of the West till Empire: Total War. Då jag redan har köpt addonen för länge sen, så kan jag lika gärna ge bort den. Ni får den såklart helt gratis. Om du fortfarande spelar Empire: Total War och skulle gärna vilja ha den så är det bara att skriva. Vad är din steam? Vill bara kontrollera så att du har ETW, även fast jag tror dig. :P Aah, jag har inte Steam-versionen, så tror inte att det fungerar då? Så strunt samma, tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vad är din steam? Vill bara kontrollera så att du har ETW, även fast jag tror dig. :P Aah, jag har inte Steam-versionen, så tror inte att det fungerar då? Så strunt samma, tack ändå! Sa det också till han men nejdå spelet är i "Steam only". Vilket inte stämmer, Jag har också i icke-Steam verison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Den enda icke-steam versionen jag har sett är den när man laddar ner spelet olagligt. Jag har själv köpt spelet i en butik med skivor och så, och det fungerar exakt som CS, att man installerar med skivorna i Steam och aktiverar en kod till Steam. Även om det skulle finnas en icke-Steam version så skulle det ändå inte funka med koden eftersom koden aktiverar man i Steam. Den enda som har bevisat att han har den är evokia så han får den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.