Satisfaction Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 FAMAS och M16 är de assault rifles majoriteten vill ha nerfade. IW forum Ifall du inte läser det här forumet så finns det oändligt massa whinetrådar. Vissa är "konstruktiva" och vissa är bara troll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Primary: Intervention FMJ Secondary: Magnum 44. Equipment: Frag grenade Special Grenade: Stun grenade Perk 1: Sleight of Hand Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Commando Pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Vector RDS At4-Hs Semtex, flash Scavenger Pro Danger Close Pro Steady Aim Pro/ Sitrep (som aldrig kommer bli pro) ------------------------------- Barrett (snart red tiger ftw) Deagle/Spas12/Akimbo USP C4, Stuns Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Ninja Pro/ Steady Aim Pro Epic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Barrett .50 cal Urban 1887 Akimbo Claymore Flash x2 Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Började med Barrett igen efter att jag fick mastery på Intervention<3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Vector RDS At4-Hs Semtex, flash Scavenger Pro Danger Close Pro Steady Aim Pro/ Sitrep (som aldrig kommer bli pro) ------------------------------- Barrett (snart red tiger ftw) Deagle/Spas12/Akimbo USP C4, Stuns Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Ninja Pro/ Steady Aim Pro Epic. jodå nån gång blir det PRO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Den här är också rolig Primary: Valfritt vapen med Grenade Launcher Secondary: Rpg-7 eller At4 Equipment: Frag eller Semtex Special Granade: Valfritt Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Danger Close Pro Perk 3: Sitrep Pro Deathstreak: Valfritt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Den här är också rolig Primary: Valfritt vapen med Grenade Launcher Secondary: Rpg-7 eller At4 Equipment: Frag eller Semtex Special Granade: Valfritt Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Danger Close Pro Perk 3: Sitrep Pro Deathstreak: Valfritt det kallar jag rolig klass kört med en liknande engång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 DOOM OF A TIGER Primary: M4A1 w/ Red dot sight Secondary: USP .45 w/ Silencer Equipment: Claymore Special Grenade: Flash Grenade Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Ninja Pro ________________________________ SILENCED DISASTER Primary: SCAR-H w/ Silencer Secondary: Ranger w/ Akimbo Equipment: Semtex Special Grenade: Flash Grenade Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Steady Aim Awesomeness! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 WA2000 ACOG USP .45 FMJ Frag & Flash sleight of hand pro cold blooded/stopping power pro ninja pro/steady aim pro sentry gun precision airstrike attack helicopter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Ska strax börja nöta WA2000 efter att jag fick mastery med .50 cal. Har för mig att den var rätt skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Assault Machine Gun Primary: M4A1 w/ Red Dot Sight och Extended Mags Secondary: .44 Magnum w/ FMJ och Akimbo Equipment: Frag Special Granade: Flash Perk 1:Bling PRO Perk 2:Hardline Perk 3:Sitrep Death Streak:Final Stand _________________________________ Take Down the Choppa Primary: M4A1 w/ Red Dot Sight och Extended Mags Secondary: Stinger Equipment: Frag Special Granade: Smoke Perk 1:Bling PRO Perk 2:Stopping Power PRO Perk 3:Sitrep Death Streak:Final Stand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Ska strax börja nöta WA2000 efter att jag fick mastery med .50 cal. Har för mig att den var rätt skön. Den är as go ;) Som .50 fast mycket mycket mindre rekyl och skönare att skjuta med och lite mer lättanvänd :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg