evokia Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) jag hade redan gått och sovit för 2 timmar sen om inte den jävla virus genomsökningen tagit sån tid. just nu har den sökt igeneom 330000 filer edit: nu är den äntligen klar, dags att sova :D Redigerat 4 Januari 2010 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Själv så kollar man på Jvm Sverige - USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag vaknade nu, wohoo. har sovit totalt tre timmar sen kl 8 igår kväll så jag lär ju vara uppe tills ikväll får vi hoppas. Aja, nattsuddarna kan ju chatta runt i den här tråden. Bra initiativ, fimpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag vaknade nu, wohoo. har sovit totalt tre timmar sen kl 8 igår kväll så jag lär ju vara uppe tills ikväll får vi hoppas. Aja, nattsuddarna kan ju chatta runt i den här tråden. Bra initiativ, fimpen. Verkligen ger han all cred. Fatta inte har du sovit 3 timmar sen 8 igår, hur är det möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Jag vaknade nu, wohoo. har sovit totalt tre timmar sen kl 8 igår kväll så jag lär ju vara uppe tills ikväll får vi hoppas. Aja, nattsuddarna kan ju chatta runt i den här tråden. Bra initiativ, fimpen. Verkligen ger han all cred. Fatta inte har du sovit 3 timmar sen 8 igår, hur är det möjligt? Tja du vet, att hålla ögonen öppna är ingen speciell sport. :D Tycker du jag ska ge credit till dem som postat här då? Det hade inte ens funnits en tråd om han inte hade skapat den. :> Redigerat 4 Januari 2010 av SneekerN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag vaknade nu, wohoo. har sovit totalt tre timmar sen kl 8 igår kväll så jag lär ju vara uppe tills ikväll får vi hoppas. Aja, nattsuddarna kan ju chatta runt i den här tråden. Bra initiativ, fimpen. Verkligen ger han all cred. Fatta inte har du sovit 3 timmar sen 8 igår, hur är det möjligt? Tja du vet, att hålla ögonen öppna är ingen speciell sport. :D Tycker du jag ska ge credit till dem som postat här då? Det hade inte ens funnits en tråd om han inte hade skapat den. :> Du kan inte ha sovit 3 timmar idag ifall du gick o la dig 8 igår. Förstår du? Ja utan han hade tråden inte varit skapad, men hans syfte med tråden var aldrig syftet den fick utav alla oss andra. Vilket gör att alla förtjänar sin del av creden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.