Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 HUr får man ett voddler invite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 HUr får man ett voddler inviteOm du har bredbandsbolaget så får du invites gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Ja, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre. Japp, det stämmer Redigerat 4 Januari 2010 av TeuKzeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 jag fick voddler idag jag registrera mig på voddler.com och vänta i 1 och en halv månad sen fick jag voddler men får det inte att fungera :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 har du laddat ner progrmmet? Om du har de och de inte funkar, försök att ta bort brandväggen precis när du ska titta på filmen, de funkade för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 har du laddat ner progrmmet? Om du har de och de inte funkar, försök att ta bort brandväggen precis när du ska titta på filmen, de funkade för mig... det är testet i början typ "test your broadband" så står det att ev brandväggen blockar men har stängt av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag har voodler invites. Några som vill ha? Pma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Voddler är i dagsläget värdelöst. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Har du någon Voddler invite? Hur fixade du det? Kan du hjälpa mig fixa det? PS. Kan betala i FM jag byter voddler konton mot spelarenan premium en månad eller spotify premium :) kan även skicka med sf kod så du får en gratis film på sfanytime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.