Touchmagic Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 igår insåg jag att TAR-21 med silencer är grymt bra! love it! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wellez Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Brukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO , Ninja PRO och semtex eller så kör jag med Intervention w/ FMJ Secondary akimbo raffica Perks är SOH PRO SP PRO, STEADY AIM PRO och equipment är Throwing knife. Undrar varför du inte köer med FAL Holo? Det gör mer damage. Barret Q/M9 Barret + FMJ, M9 Akimbo Sleight of hand pro Stopping Power pro Ninja Pro Throwing knife, Stuns. eller AK(A) banana tear/M9 AK47 RDS(Byter till silencer så fort jag har det) M9 Akimbo Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Claymore, Stuns Holo är bättre på FAL men jag gillar mest red dot för det är enklare att sikta så man får hs och för det andra tycker jag holo ser värsta fult ut på FAL men det är ju min åsikt om Holo siktet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Brukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO , Ninja PRO och semtex eller så kör jag med Intervention w/ FMJ Secondary akimbo raffica Perks är SOH PRO SP PRO, STEADY AIM PRO och equipment är Throwing knife. Undrar varför du inte köer med FAL Holo? Det gör mer damage. Barret Q/M9 Barret + FMJ, M9 Akimbo Sleight of hand pro Stopping Power pro Ninja Pro Throwing knife, Stuns. eller AK(A) banana tear/M9 AK47 RDS(Byter till silencer så fort jag har det) M9 Akimbo Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Claymore, Stuns Holo är bättre på FAL men jag gillar mest red dot för det är enklare att sikta så man får hs och för det andra tycker jag holo ser värsta fult ut på FAL men det är ju min åsikt om Holo siktet. holo ökar också skadan på FAL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Hur kan Holo öka skadan? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Hur kan Holo öka skadan? :SDet är bara på FAL den gör det, vet inte varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 UMP. 45. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 UMP 45. in my heart <3. Men ACR är jävligt skönt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Hur kan Holo öka skadan? :SDet är bara på FAL den gör det, vet inte varför. har hört att det Holo också skadar med på Spas-12 On-topic: M4A1 in my <3 Redigerat 23 Maj 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Just nu är det M16 och Scar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hur kan Holo öka skadan? :S Det är bara på FAL den gör det, vet inte varför. har hört att det Holo också skadar med på Spas-12 On-topic: M4A1 in my <3 ne, på spas och aa-12 så ökar den range.. fråga inte hur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Hur kan Holo öka skadan? :S Det är bara på FAL den gör det, vet inte varför. har hört att det Holo också skadar med på Spas-12 On-topic: M4A1 in my <3 ne, på spas och aa-12 så ökar den range.. fråga inte hur... varför ha holo på spas då, för den dödar ju på 10meters avstånd, bokstavligen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Hur kan Holo öka skadan? :S Det är bara på FAL den gör det, vet inte varför. har hört att det Holo också skadar med på Spas-12 On-topic: M4A1 in my <3 ne, på spas och aa-12 så ökar den range.. fråga inte hur... varför ha holo på spas då, för den dödar ju på 10meters avstånd, bokstavligen <_< Snarare 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg