kratzz17 Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 jag hatar rundown! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Gillar Terminal, Scrapyard, Rust(med lite folk) Quarry och highrise, skridrow Estate står för allt jag hatar. Edit:Gillar inte wasteland heller.......ugh.. W-w-w-w-w-w-word-d-d-d-d Redigerat 20 Februari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 bra banor terminal skidrow scrapyard wasteland (stå och campa i mitten :P) afghan (på demolition) skit banor rust estate derail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 (redigerat) jag gillar Estate (1 nuke + 2 EMP) Rundown Scrapyard Terminal Afghan Highrise Wasteland Skidrow (1 Nuke) Karachi Derail Quarry Invasion Favela Sub base Gillar inte: Underpass (1 Nuke) Rust Redigerat 14 Mars 2010 av NoSight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Gillar Estate, Scrapyard, Wasteland, Afhganistan, Favela och Quarry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Gillar: Invasion Skidrow Terminal Highrise Afghan Scrapyard Sub base Quarry Estate Derail Wasteland Gillar inte: Rust Underpass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Wasteland ftw. Alla är hyffsat okej, ingen speciell hatbana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Jag gillar i princip alla. Det är dock bara en jag inte tycker om särskilt mycket, och det är Rust. Den är på tok för liten. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Gillar: Terminal Estate Wasteland Favela Quarry Rust Resten... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Gillar alla utom Wasteland Underpass Estate Quarry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Den enda jag hatar är den 3banan i brasilien tror den hette Favela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Ogillar bara Estate, Afghan och Invasion, Wasteland kan varar OK ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg