Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag stannar på lvl 70 ett tag, sen när jag tröttnat på att man inte går upp i level prestigear jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 såklart jag ska prestiga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag tänkte att jag verkligen inte skulle prestigea, nu sitter jag på första presitge rank 42 ändå :S Ska prestigea igen så fort jag bara kan xD Btw, prestige 10 symbolen är asful :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag tänkte att jag verkligen inte skulle prestigea, nu sitter jag på första presitge rank 42 ändå :S Ska prestigea igen så fort jag bara kan xD Btw, prestige 10 symbolen är asful :o ja eller hur den påminner om CoD:WaW symbolerna Borde ha en sån som man har i CoD4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag ska stanna ett tag på 70, sedan prestiga efter jag tröttnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag ska stanna ett tag på 70, sedan prestiga efter jag tröttnat.Agree. Eller kanske en gång, så ja får en till 'class' :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Andra prestige nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Ska snart prestiga igen, behöver som 30k exp till :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Vad tjänar ni på att stanna? Jag kommer iaf fortsätta hela tiden. Liksom, online-delen är väl gjord för att spela och levella för skojskull?Om det hade varit ett mmorpg kanske, men inte i ett fps. Jag vill kunna köra med alla vapen och perks, vill inte att andra ska ha ett övertag över mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Det är bara ett spel, ta det inte så seriöst.Varför då? Jag har inte kul när mitt lag förlorar och jag har 10-14 i stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg