Matski Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag gör det och jag har följande "serier": 1.Extrem Puls.Alla delar. 2.Djur i Fara.Alla delar. Alla böcker är jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vad vill du få ut av denna tråd? för om du bara vill veta om andra läsar hans böcker eller om du bara vill säga att du har dom så är denna tråd ganska onödig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag har läst följande böcker: Tre Deckare- alla delarna, ett tips för er som gillar spök historier som får en teknisk förklaring till :wink: slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har läst,Det sjunde tornet böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Just det jag har läst alla Äventyrens Ö och alla de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag gillar "InternetDektektiverna". Det är B. Wahlström-böcker! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 bröderna Hardy eller Hardly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag har läst Kalla Kårar böckerna! Dom kommer väl från B. Wahlström? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vad vill du få ut av denna tråd? för om du bara vill veta om andra läsar hans böcker eller om du bara vill säga att du har dom så är denna tråd ganska onödig... Jag vill bara veta om andra läser dom böckerna så att man kan fråga om böckerna är bra,mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Bröderna Hardy, Tre Deckare och Internetdetektiverna är ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag gör det! de är jättebra! särskilt hästböckerna! ( jag är en hästtokig tjej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
01 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 jag har läst, dom flesta extrem-puls, alla internetdektektiverna m.m... Extrem puls e sååååå jäkla bra!!! dom e fett bra asså... gillar striden om skejtparken bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.