Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har läst Kalla Kårar böckerna! Dom kommer väl från B. Wahlström? nä de dom inte men dom e ju skit grymma ja har läst 4-5 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har läst, dom flesta extrem-puls, alla internetdektektiverna m.m... Extrem puls e sååååå jäkla bra!!! dom e fett bra asså... gillar striden om skejtparken bäst :) Vilken av huvudfigurerna gillar du bäst??? Även fast jag är kille gillar jag Nat bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Långben Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 ANIMORPHS OPCH CYBERIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har läst Det sjunde tornet böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 alla stjärn skott bökerna har jag läst. alla som gillar hockey ska läsa dessa böker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Dem är väl bra har läst: Animorph 13 tror jag Screech owls rätt många Brottsplats londen 1 bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag gillar "InternetDektektiverna". Det är B. Wahlström-böcker! ;) De gillar jag också. Speciellt Svarta Änkan-avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 hmm jag läser animorphs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Jag gillar "InternetDektektiverna". Det är B. Wahlström-böcker! ;) De gillar jag också. Speciellt Svarta Änkan-avsnittet Jag har: Filflugan, Dolt Virus och Sh@ckm@tt. Shackmatt är jättebra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.