Gäst SaintsRow2 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Hej Jag Har lite Problem Jag ska importera en Film i Widows Movie maker men jag får bara upp det här fel meddelandet The file C:\Documents and Settings\Jesper\My Documents\Downloads\Den.Ofrivillige.Golfaren.1991.SWEDISH.DVDRip.XviD-debben.avi cannot be imported because the codec required to play the file is not installed on your computer. If you have already tried to download and install the codec, close and restart Windows Movie Maker, and then try to import the file again. Så vad ska jag göra? :( i windows media player kan jag inte spela upp den i för då ser jag ingenting så jag använder vlc mediaplayer istället och det funkar utmärkt fär kan jag se filmen men jag kan ändå inte importera den i movie maker vad ska jag göra snabbt svar tack :( ps gick in på filmens egenskaper och detta kanske kan va till hjälp vad vet jag filmen är en Avi film Den.Ofrivillige.Golfaren.1991.SWEDISH.DVDRip.XviD-debben <---------------------------- Redigerat 3 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) du behöver rätt codec till Windows Movie Maker och det kan vara j*vligt svårt att hitta rätt. men du kan ju försöka :) Redigerat 3 Januari 2010 av kakmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) du behöver rätt codec till Windows Movie Maker och det kan vara j*vligt svårt att hitta rätt. men du kan ju försöka :)kan någon vara så snäll och leta upp rätt codec för mig då??? ni får alla mina fm skulle bli så glad ;) Redigerat 3 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hoppas denna gör så att det funkar: http://swedish.toggle.com/lv/group/view/kl...c_Pack_Full.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 hoppas denna gör så att det funkar: http://swedish.toggle.com/lv/group/view/kl...c_Pack_Full.htm Kakmonstret du äger :D Tack så himla mycket och som lovat så får du alla mina fm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.