Hoppa till innehåll

Problem Med Att Importera En Video I Windows Movie Maker

Gäst SaintsRow2

Rekommendera inlägg

Gäst SaintsRow2

Hej Jag Har lite Problem Jag ska importera en Film i Widows Movie maker men jag får bara upp det här fel meddelandet

The file C:\Documents and Settings\Jesper\My Documents\Downloads\Den.Ofrivillige.Golfaren.1991.SWEDISH.DVDRip.XviD-debben.avi cannot be imported because the codec required to play the file is not installed on your computer. If you have already tried to download and install the codec, close and restart Windows Movie Maker, and then try to import the file again.

Så vad ska jag göra? :( i windows media player kan jag inte spela upp den i för då ser jag ingenting så jag använder vlc mediaplayer istället och det funkar utmärkt fär kan jag se filmen men jag kan ändå inte importera den i movie maker vad ska jag göra snabbt svar tack :(

ps gick in på filmens egenskaper och detta kanske kan va till hjälp vad vet jag filmen är en Avi film

Den.Ofrivillige.Golfaren.1991.SWEDISH.DVDRip.XviD-debben <----------------------------

Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst SaintsRow2

du behöver rätt codec till Windows Movie Maker och det kan vara j*vligt svårt att hitta rätt. men du kan ju försöka :)

kan någon vara så snäll och leta upp rätt codec för mig då??? ni får alla mina fm skulle bli så glad ;) Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...