Euphoria Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är så nu att på min XBOX 360 Elite brukar i stort sätt de flesta spelen lagga. Till exempel på Dynasty Warriors Gundam fastnar det ibland och vissa gånger försvinner musiken i bakgrunden också. Sen är det Ninja Gaiden 2 som jag nyligen köpt, den laggar ganska mycket och nyligen har den börjat fastna ibland från ingenstans. Dessutom när den laddar brukar Blomman i nedre högra hörnet lagga lite grann så det är ett tecken på fel. Därefter har vi Ninety Nine Nights, det var en period då XBOX:en hela tiden fick felmeddelande varje gång jag satte in spelet så spottade den ut spelet igen, väldigt störande. Har detta hänt er nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Kan vara tecken på kommande RROD eller att din dvd-läsare börjar gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 det HÄNDER mig hela tiden just nu och jag fick mitt xbox i julklapp. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cuz Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det hände samma sak för mej! Jag köpte en ny. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag testar att lämna tillbaka spelet till o börja med. De andra två spelen som laggat har varit begagnade så det måste inte vara fel på konsolen. Hur som helst, vad kan vara bästa åtgärden åt det här? Det kan också varit för att inställningen var på 1080p när min TV klarar bara av 720p. Men jag kände ingen skillnad när jag spelade fast det har inte fastnat än men det händer inte ofta heller så vi får se. Det här med RROD förekommer bara om xboxen överhettas? Jag spelar ju sällan mer än 1 till 3 timmar varannan vecka och dessutom har min XBOX ganska bra utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.