Hoppa till innehåll

Ang. Hacka Msn-kontakts Webcam


jacken94
 Dela

Rekommendera inlägg

Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".

Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".

Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.

Tror jag läste någon gång att det var en bug i msn lr något sånt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder, har hört att det finns ett program som gör att man kan se en msn-kontakts webcam? vore tacksam för svar för detta lät ganska tufft , MVH jackiichun

Går inte, finns inte. Gå tillbaka till sandlådan nu plz

 

YEah biaTCH

 

Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".

Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.

klart , men va ba intresserad av va andra trodde eftersom jag själv va högst kritiskt mot det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".

Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.

Troligtvis en RAT som han skickat till dig, då är det fullt möjligt att han kan se din kamera och allt du har på datorn.

Och minsta lilla knapptryckning osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troligtvis en RAT som han skickat till dig, då är det fullt möjligt att han kan se din kamera och allt du har på datorn.

Och minsta lilla knapptryckning osv.

Tror inte det, hade aldrig något problem med keylogger eller liknande när det hände för 5 år sen. Bara nån som kunde se min kamera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

googla

http://i49.tinypic.com/2u89hch.jpg

 

Det finns inget sådant program, endast keylogger som funkar för sådant. Det enda som finns är virus och funkar inte. Kan vara nånting att det funnits en bug nån gång i msn men det är inte så troligt.

 

Men som sagt så går det inte, tror du mig inte får du googla i åratal och få massa virus men så är det iaf. ;)

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder, har hört att det finns ett program som gör att man kan se en msn-kontakts webcam? vore tacksam för svar för detta lät ganska tufft , MVH jackiichun

Antingen får du sätta in en bakdörr/trojan/bot eller så får du använda dig av en exploit.

Vilketsom måste ändå personen du villl se klicka på någonting (program, activeX, etc..)

 

~phuck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...