5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det är att jag har för mig att det fanns en funktion förut, att man kunde (Det finns en tråd om nya regler där nu). Att man kunde köpa så att tråden syndes i alla forum tror jag. Längst upp. Finns inte denna funktion längre, eller har den aldrig funnits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det är att jag har för mig att det fanns en funktion förut, att man kunde (Det finns en tråd om nya regler där nu). Att man kunde köpa så att tråden syndes i alla forum tror jag. Längst upp. Finns inte denna funktion längre, eller har den aldrig funnits? Jag tror att det är bara admin som kan göra det, har du PMat honom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag minns att förut så när man gick in på forumet så såg man "kolla in denna tråd" eller om det var "Läs denna tråd", ja något var det iaf.. Jaja, men man kunde betala en summa pengar med sms för att få sin tråd som ett meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det togs bort då i princip ingen använde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.