ImbazFuhrer Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Hej! Jag undrar om det går att koppla in vilket tangentbord som helst med USB kablar i ett PS3 med USB uttag? Jag är trött på att skriva och chatta med kontrollen när jag spelar, vill att det ska gå fort. Jag har massor av gammla Dell-"bord" med USB kablar. Hoppas på svar, mvh ZaaalZaa. Redigerat 4 Januari 2010 av ZaaalZaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ja, det bör funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Alla möss och tangentbord med USB eller Bluetooth fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 precis som sidney säger al musar och tangentbord med usb sladd eller bluetoth funkar det spelar ingen roll hur gamla de är. jag förstår dig att du vill skriva med tangentbordet iblan så när jag kör Home så brukar jag koppla ut mitt trådlösa usb tangentbord och sätta in det ps3:an jag funderar på att köpa det billigaste tangentbordet en affär har och koppla in det så slipper jag byta och riva upp sladdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 precis som sidney säger al musar och tangentbord med usb sladd eller bluetoth funkar det spelar ingen roll hur gamla de är. jag förstår dig att du vill skriva med tangentbordet iblan så när jag kör Home så brukar jag koppla ut mitt trådlösa usb tangentbord och sätta in det ps3:an jag funderar på att köpa det billigaste tangentbordet en affär har och koppla in det så slipper jag byta och riva upp sladdar om du säger att alla tagentbord funkar med usb kan man köra då med en vanlig dator tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 precis som sidney säger al musar och tangentbord med usb sladd eller bluetoth funkar det spelar ingen roll hur gamla de är. jag förstår dig att du vill skriva med tangentbordet iblan så när jag kör Home så brukar jag koppla ut mitt trådlösa usb tangentbord och sätta in det ps3:an jag funderar på att köpa det billigaste tangentbordet en affär har och koppla in det så slipper jag byta och riva upp sladdar om du säger att alla tagentbord funkar med usb kan man köra då med en vanlig dator tangentbord? Det var ju det han & Sidney sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 precis som sidney säger al musar och tangentbord med usb sladd eller bluetoth funkar det spelar ingen roll hur gamla de är. jag förstår dig att du vill skriva med tangentbordet iblan så när jag kör Home så brukar jag koppla ut mitt trådlösa usb tangentbord och sätta in det ps3:an jag funderar på att köpa det billigaste tangentbordet en affär har och koppla in det så slipper jag byta och riva upp sladdar om du säger att alla tagentbord funkar med usb kan man köra då med en vanlig dator tangentbord? Det var ju det han & Sidney sa? så man kan köra med en dator trådlös mus på ps3 bara koppla in usb till musen i ps3 sen är det klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 precis som sidney säger al musar och tangentbord med usb sladd eller bluetoth funkar det spelar ingen roll hur gamla de är. jag förstår dig att du vill skriva med tangentbordet iblan så när jag kör Home så brukar jag koppla ut mitt trådlösa usb tangentbord och sätta in det ps3:an jag funderar på att köpa det billigaste tangentbordet en affär har och koppla in det så slipper jag byta och riva upp sladdar om du säger att alla tagentbord funkar med usb kan man köra då med en vanlig dator tangentbord? Det var ju det han & Sidney sa? så man kan köra med en dator trådlös mus på ps3 bara koppla in usb till musen i ps3 sen är det klart? Ja. Tyvärr stödjer inga spel så vitt jag vet den här funktionen, så det fungerar endast i t'ex XMB och webläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag kör ett icke trådlöst till ps3:an, allstå eett tangentbord med sladd! Funkade inte med trådlöst för mig och sen är bluetooth tangentborden SVINdyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det fungerade! Jag sitter och skriver detta vid mitt PS3 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Skulle vara grymt skönt att kunna skriva meddelanden på PS3 via Tangentbord. Jag vet att det går, jag menar bara att jag vill ha ett tangentbord så jag kunde göra de. BTW: Måste dra upp en gammal sak som stört mig väldigt länge, hur är det egentligen med Bluetooth headsets (inte ps3s, utan vanliga randoms), kan man använda dom på ps3? Jag har försökt men de misslyckades bara.. Kan någon klargöra hur det ligger till på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 BTW: Måste dra upp en gammal sak som stört mig väldigt länge, hur är det egentligen med Bluetooth headsets (inte ps3s, utan vanliga randoms), kan man använda dom på ps3? Jag har försökt men de misslyckades bara.. Kan någon klargöra hur det ligger till på den punkten. Det ska fungera med alla bluetooth headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.