FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Tja! Ja, nu är det så att min mic(ar) har slutat fungera. Men det är inte micen det är fel på. Jag har provat 3 olik micar men inga fungerade. Jag har Logitech z4, och dom har inget uttag för mic. Förrut har jag satt dom där bak och då funkade det, men inte längre. Tacksam för snabbt svar, ska spela med några polare. Mvh Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ljudkort? OS? Kan vara en bra början iaf. Har du testat micen i en väns datorn för att se så det fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Men det funkade innan. Så det borde inte va nått problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Vad gjorde du innan den slutade fungera? Laddade du ner ngt? Va du på ngn inställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hmm, kopplade ut dom (hade dom alltid inkopplade förrut) där bak när jag fixade med nått. Men annars, nej inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.