*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Alltså så finns Toad. Nu har jag klarat target test med alla gubbar. Young Link var en av dom lättaste. FAKTISKT Men det är konstigt vissa sägar att man får handen andra Lugia och Toad . I`m confused!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Alltså så finns Toad. Nu har jag klarat target test med alla gubbar. Young Link var en av dom lättaste. FAKTISKT Men det är konstigt vissa sägar att man får handen andra Lugia och Toad . I`m confused!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =8 Jag tror att man inte kan få handen i pal version jag har provat alt mina kommpisr har sagt som dom har fått reda på av sina kommpisar och vidare och vidare han säger att man ska vara kirby och ha på very hard på avunters med kirby man ska inte få game over nån gång med kirby då får man handen men det är för svårt jag kommer knappt förbi yoshi altså första banan ni kan försöka om det är sant ska jag sittaa f*an hela mitt liv att klara det om man får handen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Nån som är jätte kung på Super Smash Brothers Melee KLara Adventure med Kirby på Very hard då får man handen! Testa och se själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Nån som är jätte kung på Super Smash Brothers Melee KLara Adventure med Kirby på Very hard då får man handen! Testa och se själv! tjuår beacon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag vet ett bevis på att man inte kan få Toad eller Handen. När man klarat av classic mode så står det "ATT MAN FÅTT ALLA GUBBAR" Därför kan man inte få Toad på PAL verisionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ta med allt, längst ner står det att det är falskt: Never since the beginning of the 'Sonic & Tails' era, has a character rumor been so persistent in my mailbox... People are finally starting to accept that Sonic and Tails were nothing but an April Fool's joke. But for some reason, many have jumped onto the rumor of another hidden fighter... Some players believe it is possible to unlock Toad as a secret character. Apparently in order to get Toad to appear, you need to shoot all of the credits that appear at the end of a one player game. Following this, Toad would appear to challenge you. Of course, a rumor can't be taken seriously unless there is some evidence to support it. But in the case of the Toad rumor, there are several screenshots to back it up... But are these images fact or fiction? The conclusion is at the bottom of the page. Challenger Approaching... http://ssbm.detstar.com/toadrumor/toadnewfoe.jpg Challenged by a mysterious silhouette... Melee Message... http://ssbm.detstar.com/toadrumor/toadunlocked.jpg A special reward message, informing us that Toad has been unlocked..? Select Your Character... http://ssbm.detstar.com/toadrumor/toadcharacterselect.jpg In stead of Sonic or Tails, this character select screenshot shows Toad as a playable character... Action Screenshots Some of the screenshots do appear to be rather convincing... But the strange thing is that only two 'action' screenshots of Toad as a playable character have surfaced. Toad can be spotted in the Mushroom Kingdom of Adventure mode, running around in the background. And in both of these shots, Toad is featured in poses that already appear in the game. Compare the shots above, to the poses below that I took: Power Hit http://ssbm.detstar.com/toadrumor/rtoadrun.jpg Running around like a maniac in the Mushroom Kingdom... What's this guy on, anyway? http://ssbm.detstar.com/toadrumor/rtoadstand.jpg Just as Toad changes direction, he moves both of his feet together, which looks a bit like a jump from the right angle in a still frame. This is the same pose as one of the screenshots above. After closely examining some of these screenshots, it became clear that this was just another hoax. The edited screenshots are very well done, and appear to be quite convincing. With extreme inspection of the special character message screen, I was able to spot evidence that the letters had been rearranged, and copied & pasted to spell out brand new text. These sightings of Toad seemed to be a hopeful shining light, but if it sounds too good to be true, it almost always is... So why did many players instantly jump on this rumor and believe it was true? Wishful thinking I suppose, in the fact that countless Melee fans would love to have even more secret characters to unlock. beräta hur man får honnom fast på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Man kan ine få honom på PAL! Men om du ahr amerikanska..Skjuta alla namn efter du klarat classic t ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Kanske det ? =( =( =( =( :( Men det står att man kan få Lugia när man spelat 30 timmar. Vet inte om det är sant men jag ska kolla. Annars så blir jag jätte ledsen att jag klarat ut Super Smash Bros. Melee :( =( :( =( :( =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 För då har jag klarat ut alla spel utom Zelda: Collectors editon har inte ens spelat det jag tycker det är tråkigt jag har klarat ut Luigis Mansion,Star Wars:Clone Wars och SSBM . Kanske någon vill byta Zelda med fyra spel i mot något annat bara det är ett Gamecube spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Vill någon byta ett Game cube spel mot Zelda:Collector`s EditionPÅ Zelda:Collectors Edition är det The legend of Zelda, Zelda 2:The adventure of Link,Zelda:Ocarina of time och Zelda:Majoras mask. Snälla jag hatar Zelda det är knappt andvänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Om du vill byta skriv i KÖp och sälj.. oCH INTE 3 IRAD.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Förlåt men jag vill byta Zelda spelet det är tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg