swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hejsan! Jag ska köpa en .se domän (samt webbhotell), men nästan allt är ju taget. Jag kan verkligen inte hitta på något namn åt sidan, utan jag behöver er hjälp att komma på ett namn. Ingen idé att ni frågar, "vad ska sidan handla om", för att namnet på sidan ska inte ha något med innehållet att göra, det ska vara som ett eget namn, som till exempel Xela eller Voddler, alltså ej t.ex Games-4-you.se eller något som avslöjar sidans innehåll. Jag ska köpa .se Tacksam för förslag :) Redigerat 5 Januari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Berätta om sidans innehåll :) Även Voddler har en tanke bakom lilla du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Alltså, jag har inte riktigt kommit på vad det ska vara för innehåll än, men jag har ju ett ganska bra erbjudande för domänen och så, det är därför jag köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 coolj.se aceplow.se chilledgames.se giaxa.se fobfec.se cheatable.se xxmasterxx.se Väldigt svårt att komma på när man inte vet vad den handlar om! Här kommer mitt bidrag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Hmm, vad tycker ni om Alexe.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Hmm, vad tycker ni om Alexe.se ?Låter som någon med Downs syndrom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Hmm, vad tycker ni om Alexe.se ?Låter som någon med Downs syndrom. Nu när du säger det så :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 FerniUs.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) FerniUs.seLåter som en tysk djurpark :S Man måste nästan veta syftet med sidan för att komma på namn. Redigerat 5 Januari 2010 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Okej, om vi säger att syftet är ungefär som min gamla sida Xela. Det ska finnas onlinespel, videos, länkar, bilder, och en massa roligt innehåll. Även kanske nyttiga guider om photoshop, css, php osv. Och självklart ett forum. Kan finnas datornyheter och lite sådant på sidan också. Så, har ni några idéer på namn? Redigerat 6 Januari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Okej, om vi säger att syftet är ungefär som min gamla sida Xela. Det ska finnas onlinespel, videos, länkar, bilder, och en massa roligt innehåll. Även kanske nyttiga guider om photoshop, css, php osv. Och självklart ett forum. Kan finnas datornyheter och lite sådant på sidan också. Så, har ni några idéer på namn? Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 alexander.se (apple/downloads)? alxander.se kan funka... Bor du i ett gammalt hus, så ta husets namn. Gammla hus har många ggr ett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.