Hoppa till innehåll

Domännamn


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Jag ska köpa en .se domän (samt webbhotell), men nästan allt är ju taget. Jag kan verkligen inte hitta på något namn åt sidan, utan jag behöver er hjälp att komma på ett namn.

 

Ingen idé att ni frågar, "vad ska sidan handla om", för att namnet på sidan ska inte ha något med innehållet att göra, det ska vara som ett eget namn, som till exempel Xela eller Voddler, alltså ej t.ex Games-4-you.se eller något som avslöjar sidans innehåll.

 

Jag ska köpa .se

 

Tacksam för förslag :)

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, om vi säger att syftet är ungefär som min gamla sida Xela. Det ska finnas onlinespel, videos, länkar, bilder, och en massa roligt innehåll. Även kanske nyttiga guider om photoshop, css, php osv. Och självklart ett forum. Kan finnas datornyheter och lite sådant på sidan också.

 

Så, har ni några idéer på namn?

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, om vi säger att syftet är ungefär som min gamla sida Xela. Det ska finnas onlinespel, videos, länkar, bilder, och en massa roligt innehåll. Även kanske nyttiga guider om photoshop, css, php osv. Och självklart ett forum. Kan finnas datornyheter och lite sådant på sidan också.

 

Så, har ni några idéer på namn?

Svenska?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...